السلام علیک یا بنت رسول الله(ص)

السلام علیک یا بنت رسول الله(ص)
 

 

شهادت بزرگ بانوی اسلام را تسلیت عرض می نماییم.

در کوچه باد می آید، خبری در راه است. بادی که می وزد، آبستن عزای بزرگی است که خواهد رسید. توفانی که تنها قصد ویرانی کلبه عشق را دارد، کلبه حقیقت، کلیه وحی و توحید.

برخیز؛ هنوز ااسلام نیازمند خطبه های توست. هنوز امیر المؤمنین(ع) انقلاب و غیرت فاطمی تو را پشتوانه خویش می خواهد. برخیز و با همین نیمه جان مجروح، با همین پیکر زخم خورده در کوچه های شهر جاری شو. درِ تمام خانه های خواب برده را با دست ها ی عصمت خویش بکوب تا بیدارشان کنی و پایمال شدن وصیت و میراث رسول را سکوت نکنند.

یگانه دختر پیامبر اکرم(ص) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار باشد. مادری چون خدیجه دارد که باید گفت اسلام مرهون زحمان آن بزرگوار است. در دامن پدری چون پیامبر گرامی پرورش یافت، شوهری چون امیر المؤمنین دارد که بیش از سیصد آیه از قرآن شریف درباره او نازل شده است و فرزندانی چون حسن، حسین، زینب و کلثوم دارد که اگر نبودند، قطعا اسلام نبود.

پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:

بی شک فاطمه (س)حوریه ای است که به صورت انسان آفریده شده است.(بحار الانوار، ج78، ص112 )

 داستانی آموزنده از حضرت فاطمه(س):

روزی امام حسن مجتبی علیه السلام وارد اتاق مادرش، حضرت زهرا علیها السلام گردید، دید که مادرش در حال رکوع نماز است و برای مردها و زن های مؤمن با ذکر نامشان دعا می کند. گوش کرد، که دید مادرش فقط برای دیگران دعا می نماید و برای خویش، هیچ دعائی نمی فرماید، جلو آمد و اظهار داشت: ای مادر! چرا مقداری هم برای خودت دعا نمی کنی همان طوری که برای دیگران دعا می نمائی؟ حضرت زهرا سلام الله علیها پاسخ داد:

ای فرزندم! اول ماباید به فکر نجات همسایه باشیم و سپس برای خود تلاش و دعا کنیم.(خطبه 202 نهج البلاغه، هنگام دفن سرور زنان جهان حضرت فاطمه.)

آری امروز رحیل رحلت، گوهر گرانی را از صدف حیات به معراج رسانیده است و عاشقان و شیفتگانش را به سوگ نشانده است. امروزه پس از گذشت سالیان متمادی همچنان مزار سرور بانوان جهان مخفی است و کسی از محل آن آگاه نیست. مسلمانان و بخصوص شیعیان در انتظار ظهور اما مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بزرگترین منجی الهی و یازدهمین فرزند از نسل فاطمه (علیها السلام) در میان ائمه می باشند تا او مزار مخفی شده مادر خویش را بر جهانیان آشکار سازد و به ظلم و بی عدالتی در سراسر گیتی، پایان دهد.


 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.