موضوع: "دیدار مقام معظم رهبری"

دیدار مقام معظم رهبری با مردم نجف آباد

دیدار مقام معظم رهبری با مردم نجف آباد

در  آستانه ایام برگزاری انتخابات، هزاران نفر از مردم شهر نجف آباد، امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی تهران با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 

رهبر انقلاب در دیدار مردم نجف آباد: یکی از ترفندهای دشمن در انتخابات که اینجا تکرار می کنند ایجاد دوقطبی دروغینی مانند مجلس دولتی و ضد دولتی است.

ملت نه مجلس دولتی میخواهد نه مجلس ضد دولتی. ملت، مجلس شجاع و متدینی می خواهد که با وظایفش آشنا باشد و مرعوب آمریکا نباشد.

رهبر انقلاب: آمریکا بعد از مذاکرات یک نقشه برای منطقه دارد و یک نقشه برای ایران، این برای ما روشن شده، برای داخل، دشمن از نفوذیها استفاده میکند. نفوذی حتما این نیست که از دشمن پول گرفته باشد. امام فرمودند گاهی حرف دشمن با چند واسطه از دهان آدم موجه شنیده میشود.

رهبر انقلاب: همه باید مراقب نفوذ باشند. وقتی میبینید دشمن برای ایجاد دو دستگی از شما تعریف میکند بی درنگ ابراز بیزاری کنید. شما که میدانید دشمن قصد تفرقه دارد، نگذارید. امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف میکند ببینید چه اشتباهی کرده اید، برگردیم به کلام امام.

رهبر انقلاب: از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنیم. دشمنان انقلاب از روز اول تعبیر تندرو و میانه رو را استفاده کردند. از نظر آن ها از همه تندروتر امام بزرگوار بود، امروز هم بنده حقیر را از همه تندروتر میدانند.

رهبر انقلاب: اسلام طرفدار راه وسط و میانه است اما وسط از نظر قرآن مقابل تندرو نیست، مقابل انحراف است. تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. منظور دشمن از تندرو کسانیست که در انقلاب مصمم ترند، حزب اللهی ها را میگویند و میانه رو را کسی میدانند که در برابر آن ها تسلیم باشد.

رهبر انقلاب: در انتخابات سعی کنید کار را درست و با دقت و بصیرت انجام دهید تا هم خدا راضی باشد و هم به احتمال زیاد نتیجه خوب باشد. بشناسید و انتخاب کنید. آنجایی که نمیشناسید هم نگویید رای نمیدهم، بروید سراغ کسانی که به دین و تعهد آنها اعتماد دارید.